About Me

My Photo
MummyBayuWildan
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
"always be a good wife to my loving husband, a perfect mom to my son,a wonderful daughter to mama bapak, a perfect menantu to mak abah, an adorable sister to my adik2 n also a lovely mummy to ming n okiey" :) seorang yang simple dan suka berkawan. murah senyuman dan tak sombong..tak baik tau sombong2 riak, bukan ada faedah pun. buat orang meluat adalah :)
View my complete profile

Total Pageviews

Wednesday 1 June 2011

..SiApa AkU...

..Me.. rasanya terlalu panjang untuk dihurai dengan pena..terlalu dalam untuk diungkap dengan jiwa..terlalu jauh untuk dihitung dengan masa..(cewah3x..mukadimah kalah ayat novel..hahaha..poyo jap ;) just call me ayu... walaupon nama panjang berjela dalam surat beranak dan ic (Noor Faliza Hanim Binti Roslan) tapi org sekeliling lebih mesra menyapa aku "ayu".. mungkin sbb memg ayu kot..ahaks ;)  xla, nama tu lekat masa kecik2 dulu.. org tua dulu2 kalau baby slalu teriak mesti depa kata ada "benda" tumpang la, nama xsesuai dgn badan la..ada ja alasan pelik2.. so, nak dijadikan crita msa aku kecik dulu aku pon sama la dgn bebudak lain yg suka teriak malam2.. bila arwah nekku timah (moyang aku) dengaq, dia pon sama la kata aku ni ada "benda" tumpang.. apalagi, cepat2 nekku suh mama boh nama panggilan lain kat aku.. mama pon xpikiaq panjang trus bagi nama ayu..(macam tau2 anak dia memg ayu..hahahaha)...Aku bersuamikan Encik Norasrul Aswar Bin Yahaya pada 31 Mei 2009..Aku anak sulung dari 4 beradik kepada pasangan Encik Roslan Bin Salleh dan Puan Rosnita Binti Elias... lahir pada 9 Disember 1983 di hospital Mentakab Pahang. (time ni bapak askar dan kami dok di kuaters mentakab).. aku ada seorang adik perempuan yg paling aku sayang.. dia la adik, dia la kawan baik.. mungkin sbb jarak umur kami cuma 2 tahun kot..nama dia pon panjang lebar cam aku gak, Farah Noor Hakim Binti Roslan tapi panggilnya ati, pendek pon mcm aku gak...mcm2 pengalaman pahit manis kami lalui bersama sejak kecik smpla skung ni masing2 dah kawen dan ada family sendiri..Dia dan suaminya Zuhairul Effendy dah ada sepasang anak yg cumel dan membahagiakan kami semua..anak2 buah aku tu dah mcm anak sendiri dah.. ummi rindu la plak kat kakak kasih sufilea ngan adik arjuna muqhriez.. kalau nak crita ttg kami berdua, memg kna wat entry khas la jawabnya ;) sambung balik crita tadi...aku juga ada dua org adik lelaki..yg no.3 ni nama dia Mohd Firdaus Haqimin Bin Roslan..kami panggil acik..sbb ingat dia la yg paling kecik rupanya tup2x ada lagi sorang adik Mohd Riza Aimar Bin Roslan..hehe..

kita share la sikit gambar2 happy family kami ;)
(dari depan : kasih, adik riza, dik ati, diey, ashraf, me n encik suami/ langkawi 2010)
(langkawi 2010)
(langkawi 2010)
(langkawi 2010)
(mama, bapak n adik riza)
(Encik Roslan Bin Salleh@ Bapakku)
(langkawi 2010)
(say "o" everybody ;) / langkawi 2010)

kita stop kat sini dulu utk entry ni..nti kita sambung lagi k.. daaaaa.... ;)

0 comments:

swEEteST EnTRy

Powered By Blogger

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Powered by Blogger.