About Me

My Photo
MummyBayuWildan
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
"always be a good wife to my loving husband, a perfect mom to my son,a wonderful daughter to mama bapak, a perfect menantu to mak abah, an adorable sister to my adik2 n also a lovely mummy to ming n okiey" :) seorang yang simple dan suka berkawan. murah senyuman dan tak sombong..tak baik tau sombong2 riak, bukan ada faedah pun. buat orang meluat adalah :)
View my complete profile

Total Pageviews

Friday 27 May 2011

Finally I have my own blog!! yeay ;)

Salam.. akhirnya aku berjaya gak wat personal blog ;) slama ni asik tengok org punya ja... bukan apa, bz sgt, xsempat nak berkecimpung dlm dunia blog ni.. Moga blog ni dapat menjadi medium terbaik utk aku mencoretkan apa saja yg aku mau secara bebas tanpa perlu memikirkan itu dan ini (hati org) la..huhu.. aku harap, apa yg baik dapat dikongsi dan apa yg buruk biar tersemadi di sini.. dengan lafaz bismillah, aku rasmikan blog aku ni(sambil potong riben dan confetti mencurah2).hahaha..cheers!!! ;)

0 comments:

swEEteST EnTRy

Powered By Blogger

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Powered by Blogger.