About Me

My Photo
MummyBayuWildan
Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
"always be a good wife to my loving husband, a perfect mom to my son,a wonderful daughter to mama bapak, a perfect menantu to mak abah, an adorable sister to my adik2 n also a lovely mummy to ming n okiey" :) seorang yang simple dan suka berkawan. murah senyuman dan tak sombong..tak baik tau sombong2 riak, bukan ada faedah pun. buat orang meluat adalah :)
View my complete profile

Total Pageviews

Friday 3 June 2011

..miMPi..

Alkisahnya maka tersebutlah kisah..(gaya sudin baca surat dalam pendekar bujang lapok) haha.. ntah mcm mna la semalam aku mimpi aku termengandung.. siap bleh terasa dalam perut aku ada "benda".. bila tejaga, aku still rasa mcm tu.. sampai sekarang ter ingat2... kan best kalau btol2 mimpi tu jadi kenyataan ;) amin.. Mana la tau berkat mimpi malam jumaat kan..hehehe...mungkin sbb tringin sangat kot sbb tu smp termimpi-mimpi agaknya.. nak wat camna, sifat keibuan tu dah lama meluap-luap agaknya..my sis pon tepon minggu lepas gtau dia dah 2 kali mimpi aku mengandung..campur ni kira 3 kali la mimpi ttg aku ngandung..amin... moga Allah memakbulkan doa2 kami.. ;)

0 comments:

swEEteST EnTRy

Powered By Blogger

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Powered by Blogger.